Vodafone és a Telekom is nyilatkozott – Emiatt volt a szolgáltatáskiesés!
Vodafone és a Telekom is nyilatkozott – Emiatt volt a szolgáltatáskiesés!
( További friss híreinkért kattintson IDE! )
Egész délelőtt több Vodafone-os ügyfél is kimaradásokat tapasztalhatott, aminek az oka egy áramszünet volt az egyik szerverközpontban.
A Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án délelőtt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek.
Előfordulhat azonban, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát.
Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak. A közleményt követően a Facebookon is megszólalt a cég.
Áramellátási hiba miatt akadozik a Telekom szolgáltatása is.
„Áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége ma délelőtt akadozhatott. A helyreállításon folyamatosan dolgozunk, a fennakadásért elnézést kérünk” – írja a vállalat a közösségi oldalán.