Site icon News7.hu

Vonattal utazók figyelem! Fontos változás jön, ez mindenkit érint!

mav

Vonattal utazók figyelem! Fontos változás jön, ez mindenkit érint!

Vonattal utazók figyelem! Fontos változás jön, ez mindenkit érint! A MÁV új fejlesztéseket tesztel – pozitív változások jönnek! A MÁV-Csoport bejelentette, hogy áprilistól jelentős újításokkal készül, amelyek célja az utasok kényelmének és elégedettségének növelése. Az InterCity-vonatok tisztaságát állandó takarítószemélyzet biztosítja majd, és késési biztosítást is bevezetnek, amely automatikus visszatérítést nyújt a késések esetén. Emellett egy új, meglepetésszerű fejlesztés is érkezik, amely az applikációt érinti.

TOVÁBBI FRISS HÍREINK

A magyar vasúti közlekedés évek óta küzd a menetrendek pontosságával, az elavult járművekkel és az infrastruktúra hiányosságaival. Az új intézkedések célja, hogy javítsák az utasélményt, és növeljék a szolgáltatások megbízhatóságát. A késési biztosítás például nemcsak az utasok elégedettségét növelheti, hanem a MÁV számára is ösztönző lehet a pontosabb működésre.

Április 1-től minden InterCity-járaton állandó takarítószemélyzet lesz, június 1-től pedig késési biztosítást vezetünk be a MÁV és a Volán járatain. Ha egy vonat vagy busz 20 percet vagy annál többet késik, az utasok automatikusan visszakapják a jegy árának 50 százalékát.

– közölte a miniszter.

Az új rendszer automatikusan visszatéríti a jegy árának felét, ha a késés meghaladja a 20 percet. Az online vásárolt jegyek esetében az összeg a bankszámlára érkezik vissza, míg az automatában vagy személyesen vásárolt jegyek árát a jegypénztáraknál lehet visszaigényelni az utazás után. A bérletesek számára is kedvezményes konstrukciót dolgoztak ki: ha egy hónapban ötször késik a járatuk, a következő havi bérletük 10%-kal olcsóbb lesz.

A MÁV egy új fejlesztést is tesztel, amely az applikációt érinti, de ennek részleteit egyelőre nem árulták el. Az ígéretek szerint a változás áprilistól lép életbe, és tovább javíthatja az utasok élményét.

Exit mobile version