Site icon News7.hu

Vonattal utazók figyelem! Fontos változás jön, ez mindenkit érint!

Vonattal utazók figyelem! Fontos változás jön, ez mindenkit érint!

Vonattal utazók figyelem! Fontos változás jön, ez mindenkit érint! A MÁV új fejlesztéseket tesztel – pozitív változások jönnek! A MÁV-Csoport bejelentette, hogy áprilistól jelentős újításokkal készül, amelyek célja az utasok kényelmének és elégedettségének növelése. Az InterCity-vonatok tisztaságát állandó takarítószemélyzet biztosítja majd, és késési biztosítást is bevezetnek, amely automatikus visszatérítést nyújt a késések esetén. Emellett egy új, meglepetésszerű fejlesztés is érkezik, amely az applikációt érinti.

TOVÁBBI FRISS HÍREINK

A magyar vasúti közlekedés évek óta küzd a menetrendek pontosságával, az elavult járművekkel és az infrastruktúra hiányosságaival. Az új intézkedések célja, hogy javítsák az utasélményt, és növeljék a szolgáltatások megbízhatóságát. A késési biztosítás például nemcsak az utasok elégedettségét növelheti, hanem a MÁV számára is ösztönző lehet a pontosabb működésre.

Április 1-től minden InterCity-járaton állandó takarítószemélyzet lesz, június 1-től pedig késési biztosítást vezetünk be a MÁV és a Volán járatain. Ha egy vonat vagy busz 20 percet vagy annál többet késik, az utasok automatikusan visszakapják a jegy árának 50 százalékát.

– közölte a miniszter.

Az új rendszer automatikusan visszatéríti a jegy árának felét, ha a késés meghaladja a 20 percet. Az online vásárolt jegyek esetében az összeg a bankszámlára érkezik vissza, míg az automatában vagy személyesen vásárolt jegyek árát a jegypénztáraknál lehet visszaigényelni az utazás után. A bérletesek számára is kedvezményes konstrukciót dolgoztak ki: ha egy hónapban ötször késik a járatuk, a következő havi bérletük 10%-kal olcsóbb lesz.

A MÁV egy új fejlesztést is tesztel, amely az applikációt érinti, de ennek részleteit egyelőre nem árulták el. Az ígéretek szerint a változás áprilistól lép életbe, és tovább javíthatja az utasok élményét.

Exit mobile version