Aki még nem kapta meg a nyugdíjas élelmiszer-utalványt, erre figyeljen:

Aki még nem kapta meg a nyugdíjas élelmiszer-utalványt, erre figyeljen:

Az élelmiszer-utalványok arra a címre érkeznek, amely a Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóság hivatalos nyilvántartásában szerepel. Fontos, hogy a címadatok naprakészek legyenek a sikeres kézbesítés érdekében.

News7.hu

Mi történik, ha nincs otthon senki a kézbesítéskor?

A nyugdíjas élelmiszer-utalványok kézbesítési folyamata a következő:

  • A postás egyszer próbálja meg a kézbesítést a megadott címen
  • Ha a címzett nincs otthon, értesítőt hagy a postaláda
  • Az értesítő alapján 10 munkanapon belül a kijelölt letéti postán átvehető a juttatás
  • Meghatalmazott személy is átvehet a megfelelő dokumentumokkal

Ha a jogosult nem jelentkezik 10 munkanapon belül a juttatásért, az őrzési idő lejárta után a posta visszaküldi a küldeményt a Magyar Államkincstárnak.

Hogyan lehet újból kérni az élelmiszer-utalványt?

  • Közvetlenül a Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóságánál kell jelentkezni
  • A kérést legkésőbb november 14-ig be kell nyújtani

Ezt követően már nem lesz lehetőség az újrakézbesítésre.

error: Content is protected !!