Aki még nem kapta meg a nyugdíjas élelmiszer-utalványt, erre figyeljen:
Az élelmiszer-utalványok arra a címre érkeznek, amely a Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóság hivatalos nyilvántartásában szerepel. Fontos, hogy a címadatok naprakészek legyenek a sikeres kézbesítés érdekében.
News7.hu
Mi történik, ha nincs otthon senki a kézbesítéskor?
A nyugdíjas élelmiszer-utalványok kézbesítési folyamata a következő:
- A postás egyszer próbálja meg a kézbesítést a megadott címen
- Ha a címzett nincs otthon, értesítőt hagy a postaláda
- Az értesítő alapján 10 munkanapon belül a kijelölt letéti postán átvehető a juttatás
- Meghatalmazott személy is átvehet a megfelelő dokumentumokkal
Ha a jogosult nem jelentkezik 10 munkanapon belül a juttatásért, az őrzési idő lejárta után a posta visszaküldi a küldeményt a Magyar Államkincstárnak.
Hogyan lehet újból kérni az élelmiszer-utalványt?
- Közvetlenül a Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóságánál kell jelentkezni
- A kérést legkésőbb november 14-ig be kell nyújtani
Ezt követően már nem lesz lehetőség az újrakézbesítésre.