Figyelmeztetést adott ki a Magyar Posta – közeleg a végső határidő!
Figyelmeztetést adott ki a Magyar Posta – közeleg a végső határidő! Sokak számára még idén elvégzendő feladatra hívja fel a figyelmet a Magyar Posta, amit nem célszerű az utolsó pillanatra hagyni. A vállalat ugyanis arra hívja fel a figyelmet, hogy azoknak, akik küldeményeiket meghatalmazás útján veszik át, 2025. december 31-ig meg kell újítaniuk ezeket a dokumentumokat.
www.news7.hu
Nyugdíjutalványoktól a csomagig: rengeteg küldeménytípushoz alkalmazható meghatalmazás
A postai meghatalmazás általános vagy meghatározott küldeménytípusokra szól, például
- nyugdíjutalvány,
- hivatalos irat,
- időgarantált küldemény,
- egyes levél- és csomagküldemények,
- utalványok vagy a vakok írása esetén.
A gyakorlatban jellemzően a személyes átadást igénylő könyvelt küldeményekhez kapcsolódik meghatalmazás, ugyanakkor az ügyfelek többsége a teljes körű, valamennyi küldeményre érvényes meghatalmazást részesíti előnyben.
A Magyar Posta két egyszerű megoldást kínál a meghatalmazások megújítására:
- Online, az eMeghatalmazás szolgáltatással: előzetes „ÉnPostám” regisztrációt és hitelesítést követően néhány kattintással elvégezhető a teljes folyamat. Az online megújítás legnagyobb előnye, hogy a meghatalmazások a későbbiekben könnyedén, a Posta bevonása nélkül is kezelhetők.
- Személyesen, bármelyik postán: az ügyfelek a Posta honlapján elérhető nyomtatvány kitöltésével és leadásával is megújíthatják meghatalmazásaikat.
Mivel az év végén lejáró meghatalmazások száma 400 ezer címhelyen mintegy 2 millió, ezért a Magyar Posta arra kéri ügyfeleit, hogy a
torlódások elkerülése és a folyamatos szolgáltatás biztosítása érdekében ne hagyják az utolsó pillanatra a megújítást, és már most tegyék meg a szükséges lépéseket.
A vállalat felhívja arra a figyelmet, hogy a meghatalmazással kapcsolatos további információk, részletes tájékoztatók és a szükséges nyomtatványok megtalálhatók a www.posta.hu/meghatalmazas oldalon.