Megérkezett a közlemény – Helyre álltak a szolgáltatások a leállás után, ezt tegye ha mégsem működik!

Megérkezett a közlemény – Helyre álltak a szolgáltatások a leállás után, ezt tegye ha mégsem működik!

Megérkezett a közlemény – Helyre álltak a szolgáltatások a leállás után, ezt tegye ha mégsem működik!

( További friss híreink )

Újra zavartalanul működnek a Vodafone és a Telekom szolgáltatásai is, miután kedden délelőtt áramszünet okozott szolgáltatáskiesést mindkét cégnél.

Először a Vodafone jelentette be kedd délután, hogy hivatalosan is sikerült helyreállítani a problémát. Azt írták, hogy a Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án délelőtt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek – közölték.




Indítsuk újra a készülékeket

Felhívták a figyelmet, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát.

Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak.

Már működnek a Telekom szolgáltatásai is

Nem sokkal később a Telekom is közleményt adott ki, amely szerint náluk is megoldódott a délelőtti helyzet. A hírek szerint a Telekom is ugyanazzal a problémával küzdött, mint a konkurencia: áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége is akadozott délelőtt. A cég szintén azt tanácsolja, hogy érdemes újraindítani a készülékeket, hogyha automatikus nem állt még helyre a rendszer.